Zabalte své zboží pořádně

Možná se i vám stala ona velice nemilá záležitost, že jste si objednali nějaké zboží z internetu, které k vám domů dorazilo v katastrofálním stavu. Konkrétně se jedná o to, že bylo vlhké anebo znečištěné, pokud šlo o tiskoviny, měly například zkroucené anebo ohmatané stránky, a tak podobně. Toho, co se může stát v případě, kdy obchodník, u kterého jste si zboží objednali, své zboží kvalitně nezabalil, je hodně. A nikdy to není příliš příjemné, a to jak pro vás, tak i pro něj. Dá se totiž předpokládat, že nespokojený zákazník zásilku reklamuje a bude požadovat zboží nové, nepoškozené anebo vrácení peněz. A také se dá předpokládat, že pokud se daná situace bude ještě někdy opakovat, už si u něj nespokojený zákazník nic neobjedná, a ještě o něm napíše nemilou recenzi na internet.

email

Vaše zákazníky to potěší

Na druhou stranu je velice snadné se podobné situaci vyhnout. Lze to snadno udělat tím, že obchodník zboží kvalitně zabalí. Tedy nejen, že ho zabalí (což třeba u tiskovin vždy platit nemusí), ale také, že ho zabalí tak, aby nedošlo k jeho znehodnocení, ať už nepříznivými povětrnostními podmínkami, tak třeba zvědavými přepravci a podobně. Ovšem někdy nemusí být ani takový problém s přepravou jako třeba se zvědavými sousedy. Pokud si zákazník objedná nějaké erotické pomůcky, spodní prádlo či tiskoviny na intimní téma, pak jistě netouží po tom, aby všichni v jeho okolí věděli o tom, jaké zásilky mu chodí. A i tomu se dá snadno předejít kvalitním balením.

obálky

A v tomto směru to na celé čáře vyhrávají poštovní igelitové obálky před papírovými krabicemi anebo jiným materiálem. Jejich vnitřní strana je černá, a tudíž jsou neprůhledné, mají nízkou hmotnost a dobře se skladují, a nadto jsou velice odolné i k rozmarům počasí. Takže pokud váš obchodník stále neví, jaký vhodný balicí materiál zvolit, můžete mu ho doporučit. Když mu dáte najevo, že vás zboží v poštovní igelitové obálce potěší, třeba se tím inspiruje. Vždyť cena těchto obálek je více než příznivá.